sunnuntai 14. toukokuuta 2017

#19 | Ekoista kisoista 0-0 rata!



Viime aikoina on blogin kirjottaminen vähän jäänyt, koska näin peruskoulun viime metreillä kokeita on ollut kolme tai neljä viikossa. Harrastukset ja muut jutut päälle, niin jostain on täytynyt karsia et riittää aikaa kaikkeen. Tässä kohtaa se oli blogin kirjottaminen.
Viime näkemästä on tapahtunut jonkun verran. Tänään keskitytään pitkästä aikaa hevosiin. Tässä postauksessa pääset nimittäin lukeen mun ekoista ratsastuskisoista ikinä.


Startattiin Eevin kaa Milli-tallin harjotuskisoissa 60cm arvostelulla 367.2 ja tuloksena 0-0 rata, ei sijotuttu ajan takia. Oon super ylpee Eevistä, se liikku tosi hyvin eteen, eikä epäröiny tai kieltäny kertaakaan. Omassa ratsastuksessa nyt oli tietysti parantamista, mut yleisellä tasolla oon siihenkin ihan tyytyväinen.
Ottaen huomioon et nää oli mun ja Eevin ekat yhteiset kisat, oon täysin tyytyväinen tulokseen <3 instagramista="" j="" k="" kattoon="" lt="" menn="" mun="" p="" radasta="" toistenhepoilla="" videon="" voi="" ytt="">
Kuvat: Minna Harakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti