perjantai 29. heinäkuuta 2016

#7 Kuukauden suosikit

Ajattelin, että kai mäkin alotan tälläsen sarjan mun kuukauden suosikeista, koska niitä kuitenkin aina on niin miks en jakais niitä teillekin.
Alotetaan vaatteista, ja ekana hameet. En oo ennen tykänny käyttää hameita, eikä niitä siks mulla oo ollutkaan, mutta nyt on löytynyt muutama uus ihanuus, joita tuun varmasti käyttään enemmän lähiaikoina.



Paidan oon ostanut aikasemmin ideaparkisn GinaTricotista, ja hameen löysin sattumalta kun oltiin Tampereella, myös Ginasta.


Tää paita, minkä yhdistin tähän hameeseen, on
kans yks mun suosikeista. 

Tää hame sattu samalla Tampereen reissulla osuun silmään, myös Ginasta, mut tää 
on koskikeskuksesta. Ihana hame tääkin <3.

Ja tän hameen te oottekin jo nähnyt aikasemmassa postauksessa.
Yks mun lempihameita ikinä.

Muita vaatteita ei hirveesti oo, ihan vaan sen takia, koska näistä on hankala ottaa kuvia yksin.
Tässä nyt kuitenkin muutama suurin suosikki.

Tää yksityiskohta on niin ihana
Tän paidan löysin cubuksen aleista, ja vaik nyt onkin kesä ja tää on musta
college-paita, mun oli pakko saada tää, enkä kadu et ostin. Tää ei oo ollu paljoo vielä 
käytössä, mut syksymmällä kun ilmat viilenee, tiän et tuun käyttään tätä tosi paljon.

Tää paita on H&M:sta ja ihana.
Tän kuvan otin puhelimen näytöltä, koska oon laiska :D
Mut toi paita oli pakko saada tähän postaukseen, koska rakkautta <3

p.s. Noista narupaidoista pakko sanoo että kun niitä rupes ihmisillä ajattelin et en ikinä osta
tollasta, mut toi sattu kokeiltavaks H&M:llä ja sit mun oliki pakko saada se.

Mut sit muihin suosikkeihin. Pari netflix-sarjaa on pakko mainita. Vanha tuttavuus, johon ei vaan kyllästy ja joka on luultavasti mun lempisarja ikinä.
Nimittäin Bones. Se sarja on rakkautta. Mainitsin sen nyt, koska oon kesä-heinäkuun aikana kattonu kaikki 10 kautta mitä netflixistä löytyy uudestaan. Telkkarista nähny melkein kaikki tähän asti tulleet. Osaan päänäyttelijöiden nimet ulkoo, ja pystysin kirjottaan ikuisuuden kuinka ihana Bones on, Ideana on, et luultavasti maailman paras rikosantropologi Temperance "Bones" Brennan selvittää miehensä Seeley Boothin ja niitten labraporukan (Angela Montenegro ja Jack Hodgins jotka on naimisissa, Camille Saroyan joka on sen labran johtaja ja muutama eri harjottelija) kans rikoksia. Täs sarjas on paljon mustaa huumoria, ja hauskan tästä tekee esim. se et Bones tietää varsin hyvin olevansa älykäs, mut ei oo ikinä kuullukaan hienotunteisuudesta yms. sosiaalisista taidoista.

Mut jotta kaikki ei tylsisty, jatketaan toiseen sarjaan, jonka löysin ihan äskettäin.
Lie to me, suomeks käännettynä Paljastavat valheet. Aloin kattoon pari päivää sitten, ja oon 1 kauden 2 kauden ekassa jaksossa. "Päähenkilö Cal Lightman on kävelevä valheenpaljastin, mutta hänellä ei ole tietoakaan sosiaalisista taidoista" jotenkin näin luki netflixissä, joten en ala selittään tän enempää, menkää kattoon molempia sarjoja jos omistatte netflixin.

Tapahtumasuosikkeja tässä kuussa on ollu tottakai ripari (ikävä, viekää mut takas sinne) ja rippijuhlat. Lisäks Tampereen shoppailupäivä  feat. Jassu oli mahtava. Paljoo muuta ei heinäkuus tapahtunukaan. Oon vaan maannu sängyllä kattelemassa netflixii ja käyny uimassa.
Viettäkää kiva viikonloppu! Nähdään pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti