perjantai 9. joulukuuta 2016

Luukku 9 | Musiikkia

Tän päivän luukussa kerron vähän mun viimeaikasia musasuosikkeja, ja vähän kans et miks just nää biisit on päätyny mun suosikeiks. Tästä postauksesta ei luultavasti tuu kovin pitkä, mutta kuvia sen sijaan tulee näkyyn paljon. Jokasesta biisistä nimittäin on ensin kuva, sitten vähän tekstiä. Pitemmittä höpinöittä, mennään kattoon mitä biisejä oon kuunnellu.


~Se oli sun lämpö jolla mut koukkuun sait
Siihen suureen tunteeseen ei koskaan päde lait~

Haloo Helsinki! - Rakas
Tätä biisiä on odotettu melkein vuos! Siitä asti kun Haloo Helsinki jäi tauolle, oon oottanu et ne tekee uuden biisin, ja vihdoin se tuli. Odotin hyvää biisiä, ja sain super hyvän biisin! Sanat on täydelliset, kaikki vaa on goals. Ehdottomasti mun lemppari biisi tällä hetkellä!


~Nyt sä oot väsynyt, vauhko ja vihainen ja koko maailma on väärin ja viallinen Jos sä avaat mulle sun sydämen, sä selviit mistä vaan~

Janna - Anna Mä Puhallan 
Tätä biisiä taas en aluks meinannu kuunnella ollenkaan. Voin kyl kuunnella Jannan musiikkii, mut ei se mun lemppareita oo. Tää biisi, kun sen vihdoin joskus viikko sitten kuuntelin, ylitti odotukset täysin! Tykkään tästä tosi paljon, sanotukset varsinkin on ihanat. Jannan äänessä on jotain sellasta syvyyttä mikä sopii tähän biisiin.


Sanni - SANNI
Sannin uus levy, josta lemppareita on ollu Mörköjä, Trampoliini, Koti-ikävä ja Moukari. Näitten kaikkien sanat on vaan täydelliset. En osaa sanoo enempää, ku vaan et nää neljä biisii on rakkautta <3 .="" p="">
(En jaksanu enää ettii kuvaa)
Evelinan 24k levy <3 p="">Tän levyn kaikki, varsinkin uudet biisit on ihania. 24k on ehdottomasti lemppari <3 p="">
Loppuun viel pakko sanoo et Mikael Gabriel on kuitenki se ykköslemppari kaikista <3 .="" biiseist="" biisit="" el="" enkelin="" eteiseen="" huoneessa="" ihania.="" ja="" kaikista="" kaks="" lumi="" m="" mutta="" n="" nbsp="" noi="" on="" p="" parhaat="" ss="" teki="" tyhj="" tykk="" vain="">
Jos rupeisin kunnolla mietiin, tulis mieleen varmasti muitakin lempparibiisejä, mut täs oli ny mieleenpainuvimmat. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti