lauantai 3. joulukuuta 2016

Luuku 3 | Mitä joulu merkitsee mulle?


Sanasta joulu, mulle tulee ekana mieleen punainen ja vihreä väri, jouluruoka ja tietenkin joulutunnelma. Joulumusiikki on myös tärkee osa joulufiilistä. Oon kuunnellu viime aikoina melkein pelkästään joulumusiikkia, ja tässä kirjottaessakin taustalla soi joku spotifyn joulumusalista.

Tässä äsken mainittu soittolista. Jos tykkäät basic joulumusiikista,
kannattaa käydä kuuntelee 😻
Tässä luukussa kirjotan joulutunnelmasta. Mulle joulutunnelma on iso juttu, ja joulu on mulle kaikista tärkeimpii juhlii. Joulutunnelman mulle luo kynttilöiden polttaminen, joulukoristeet, joulumusa ja se et jouluaattoon on enää 21 päivää! Joulukoristeista lisää myöhemmin DIY-postauksessa, ja jouluruoasta en ala sen enempää selittään xd. 


Joulutunnelmaa ei pysty selittään yksinkertasesti. Se koostuu niin monesta asiasta,ja oikeestaan joulutunnelma on vaan se fiilis mikä syntyy, kun joulu näkyy kaikkialla. Kaupat on täynnä jouluaiheista tavaraa, telkkarissa näkyy jouluaiheisia mainoksia, joulukoristeet tietenkin ja totta kai joulukalenteri on tärkee! Mulla on tänä vuonna salmiakkijoulukalenteri. (En tiiä mitään parempaa kun salmiakki xd) 

Kuvahaun tulos haulle halva salmiakkikalenteri
Netistä otettu kuva, mut tää joulukalenteri kuitenkin

Näihin makeisiin tunnelmiin on hyvä lopettaa postaus!
Nähdään taas huomenna uuden luukun parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti